Beskrivelse af forsamlingshuset

Beskrivelse af forsamlingshuset.

Kelstrup Forsamlingshus har et bebygget areal på 250 m2. Forsamlingshuset består af en indgang, der leder videre til den lille sal samt den store sal.
Der er bygget handicapvenlig adgang ved siden af trappeopgangen til forsamlingshuset.

I den lille sal er der møblement til ca. 30 personer, og kan med fordel anvendes til f.eks. små generalforsamlinger. Den lille sal anvendes i forbindelse med øvrige fester, som lokalet hvor gæster mødes og sidder, inden der vises til bords.

I den store sal er lokalet godkendt til 90 personer. Den store sal er indrettet med bar lige til højre for indgangsdøren. Der er fra den store sal adgang til køkkenet og toiletterne.
Ved baren er der placeret et lille samt stort køleskab, der f.eks. kan anvendes til opbevaring af drikkevarer.
Udover selve salen er der for enden af lokalet placeret en scene. Scenen kan med fordel anvendes, hvis man ønsker band, dj, musiker eller andet musik.
Bag ved scenen er bordene samt stole til opdækning placeret. Kelstrup Forsamlingshus råder over følgende borde:
Der er 7 runde borde med en Ø på 153 cm, 7-9 personer.
Der er 6 lange borde; 245 x 76 cm, 8 personer.
Der er 7 lange borde; 183 x 76 cm, 6 personer.
Der er 3 lange borde; 152 x 76 cm, 4 personer.

Stolene er alle med stålstel og sort betræk med bredt sæde.

Der findes alt nødvendigt service til opdækning. Service inkl. lysestager af forskellige typer er placeret i anretterrummet i forlængelse af køkkenet.

Køkkenet er indrettet som et industrikøkken. Her er alle elementer udført i rustfri stål med lyse og rengøringsvenlige fliser.
I køkkenet er der følgende udstyr; Industriovn, Industriopvaskemaskine, 2 stk. almindelige komfur, mikrobølgeovn, håndmikser, fryser, kaffemaskiner samt køleskab.
Service til servering: Stålfade, kartoffelskåle, sovseskåle, glasfade, glasskåle, kaffe og the- kander, glas vandkander.
Almindeligt inventar kan nævnes; alle typer for gryder og pander, bradepander til industriovn, skåle, brødkurve osv.

I forlængelse af den store sal er der udgang til toiletterne med dame samt herretoilet. Derud over er der bygget handicaptoilet for enden af gangen.

SIKKERHED:
Ved brand eller anden ulykke forlades forsamlingshuset enten via indgangsdøren eller via flugtvejen, som er for enden af gangen ved toiletterne.
I køkkenet er der placeret brandtæppe samt pulverslukker.

På gavlen ved indgangsdøren er der placeret en hjertestarter.